August 1, 2011

အဲဒီညကေပါ႔.. ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..


အဲဒီညကေပါ႔
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..
အလင္းတစ္စက္မွ မရိွတဲ့ညကို
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..

အဲဒီညကေပါ႔
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ Betelgues ၾကယ္
ရင္ခုန္သံေပါင္းမ်ားစြာ ျခံရံၿပီး
လြမ္းျပတာ
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..

အဲဒီညကေပါ႔..
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..
ကၽြန္ေတာ္စိုက္ပ်ိဳးခဲ့ေပမဲ့
သူစိမ္းတစ္ရံမ်ား အျမစ္ပါ ခ်ိဳးၿပီး
ေသြးေတြေသာက္သြားတာ
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..

အဲဒီညကေပါ႔
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..
ကၽြန္ေတာ္ မစိုက္ပ်ိဳးရပဲနဲ႔
အရြက္ေတြ.. အပြင့္ေတြ.. အသီးေတြ..
ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ေၾကြေပးတာ
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..

အဲဒီညကေပါ႔
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..
ေလာကသစၥာေတြ အခ်င္းခ်င္း
သတ္ပုတ္ေနၾကတာ
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..

မလာပါနဲ႔ကြယ္..
ဒါမွမဟုတ္..
အျမန္ဆံုးထြက္သြားပါ..
ငါ႔ႏွလံုးသားအတြက္ေတာ့
ေသဆံုးျခင္းတိုင္းမွာ တရားမွဳမရိွပါဘူးကြယ္..

3 comments:

Candy said...

မိုက္၏.. အားေပးသြားပါ၏.. စာမ်ားမ်ားေရးပါ... ဒါပဲမွာခ်င္တယ္.. :P

သဒၶါလိႈင္း said...

အလင္းေရာင္ေတြျပည့္ႏွက္ေနမယ့္ တရားမွ်တမႈ ရိွလာမယ္ဆိုတဲ့ ညတညျဖစ္တည္လာမွာပါ.။

ေပါ့ဆိမ့္ said...

အဲဒီညကေပါ႔
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..
ေခါင္းမူးျခံဳထားတဲ့
ေျပာင္းဖူးပံုလို လကေလးကို
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးတယ္..

အားက်လ႔ို ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေလာက္ ကပ္တြဲ လိုက္မိတယ္။
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဆင္တဲကေဖး

Post a Comment

GO UP